Garantie & klachten

Garantie & klachtenregeling

Als producten aanschaft via KentekenTekst, mag u ervan uitgaan dat het in goede staat is en van goede kwaliteit. Het kan echter altijd gebeuren dat de producten kapot geleverd worden of niet het verwachte artikel blijkt te zijn van uw bestelling. Wanneer u niet tevreden bent over het geleverde product begrijpen wij dat u het retour wilt sturen. Hieraan zijn regels verbonden. Om niet voor verrassingen te komen te staan, raden we u aan deze pagina alvorens goed door te lezen. 

Het kan gebeuren dat u onverhoopt niet tevreden bent over de geleverde producten. Wij vragen wij u dit aan ons kenbaar te maken binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Dit kan door ons door te mailen op info@KentekenTekst.nl, vermeldt hierbij uw altijd uw bestelnummer. Bij het beoordelen van de klacht houden wij rekening met de garantietermijn en soort artikel. We laten u altijd weten of de klacht binnen de garantie valt of op een andere manier kan worden opgelost. 

Leidt bovenstaande niet tot een oplossing, dan heeft u de mogelijkheid uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http:/.ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Bij vragen kunt u ons altijd bereiken via 058 2898772, of per e-mail: info@kentekentekst.nl